BEZ ELEKTŘINY

Je neděle 29.10. 23:10 a mě osvítil nápad psát DENÍK, název?! Jak jinak, než PRINICPÁLŮV DENÍK.
O čem? Tak o tom, co jsem toho dne udělal pro Šapito a třeba i pro sebe. Co mě zaujalo a tak.
Neděle začala povětrně. a zachmuřeně. 
Pochválil jsem se, že jsem v létě dobře přivrtal plechovou boudu k základům a odolala tedy vichru z hor.
Vstal jsem kolem sedmé a zjistil, že nejde proud. Tak jsem si zase lehnul a spal do 10 hod. Opakovaně vstávaje jsem zjistil, že proud stále nejde.
To značí zvláštní pracovní režim. Zlehka jsem posnídal a šel do dílny otáčet dílky na nové pejsky Punti.
Když jsem je tak chystal, stále jsem zvažoval barevnou kombinaci. Zelené uši a modrý ocásek? Nebo Modré uši a zelený ocásek?
Dílky jsem nachystal a proud stále nešel, pustil jsem se tedy do chystání dílků nových netopýrů. Nastříhat a otočit křidýla a ušíčka. Jak kreativní práce...
Třináctá hodina odbila a lampa stále nesvítila. Ticho dílny konejšivě prostupoval zvuk dešťových kapek dopadajícíh na okna a zneklidňoval vichr třesocí větvemi věkovitých stromů. Zavolal jsem na infolinku ČEZu a zjistil, že je mimo provoz. Že by konec světa? Tohle téma mi vdrželo po několik mocných úderů srdce...
Zaznamenal jsem časový rozpor mezi digitálním teploměrem a nástěnnýma hodinama. Podíval jsem se do kalendáře a zjistil, že není 13 hodin, ale jen 12 hod. Dneska se posouval čas. Schůdky a nacvičené pohyby sjednotily rafije hodin celé domácnosti.
Co dál?! Opičáci, začal jsem jim stříhat a otáčet ruce, nohy. Do toho jsem rozjímal, jak dál se Šapitem...
Výpadek proudu mě nepříjemně izoloval. Napadlo mě využít dat v mobilu a mrkl jsem na net. Síť naštěstí fungovala. ANO, vše bylo v pořádku. ČEZ měl kalamitu.
 Kolem 14 hod. proud naskočil. Nejdříve jsem roztopil kotel. Svěžích 18 stupňů je fajn na cvičení, avšak v dílně to nějak nemá grády.
Teplý oběd a šup k počítači.
Několik hodin jsem se věnoval blogovém příspěvku JAKÝ JE VAPORIZR 2?
Včera jsem byl na spalnilé výpravě na zámku Horní Libchava, což je místo, kde si děti hrají. 

Již včera jsem dokončil sestřih videa. Ted mě čekaly fotografie. Jaké vybrat? Jak je zkombinovat?
 
 

Vybral jsem formát zdvojených fotek, hezky mi to vyšlo kaskádovitě. Při kontrole na mobilu jsem zjistil, že velikost náhledu videí narušuje formu příspěvku. Zmenšil jsem tedy videjko na 300 pixelů.



Velkost této obrazovky je přijatelná pro mobil na výšku. Zároveň pro PC je titěrná.  


17:30  hod. Příspěvek jsem dokončil a co dál? Vytvořil jsem speciální kategorii Kam s dětmi?

Míst jsem s holkama navšítivil požehnaně. Vytvořil jsem příspěvky s fotkama, následně k tomu přidám texty.
Ještě mi zbývá dost příspěvků přidat, na to už mě dnes moc bolely oči.
19:30 - chutná večeře s Policajtem z Beverly Hills III. Děravý scénář a mdlé výkony můj hlad po umění nezasytily. Zvolna jsem přešel do šití pejsků a poočku sledoval Axela v jeho honbě za pomstou. V rychlosti jsem některé pasáže přetáčel, neboť na mě nečekal John McClane. Už dávno byl v Rusku a já ještě zíral na ten nesmyslnej blábol.
S pejsky jsem se prokousal bombastickou zápletkou - otec a syn proti otec a dcera... Jupí-já-jej, šmejde! a hotovo. Pár pejsků  našito, nafoceno a šup s nima do světa.

23:10 hodin Chystám se do postele. Oholen, okoupán, zuboočištěn, když tu mě napadne, což takhle  psát DENÍK, název?! Jak jinak, než PRINICPÁLŮV DENÍK.
0:47 a první zápis je hotov.Ještě ho dát na Facebook a hotovo.  S příjemným pocitem odcházím do hajan.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krabice, blechy a panenka

Opice a mikrofon